Seminar - Distributia Online a Hotelurilor

22 mai 2013


08.00 – 09.00 Inregistrarea participantilor
09.00 – 11.00 Sesiunea I
11.00 – 11.30 Pauza de cafea
11.30 – 14.00 Sesiunea II

In prezent, industria hoteliera utilizeaza cu precadere mijloacele de promovare online.
Promovarea traditionala, prin intermediul revistelor si a flyerelor a fost demult inlocuita cu promovarea pe Internet. Strategiile de marketing online pentru industria hoteliera trebuie bine intelese, deoarece marea majoritate a consumatorilor folosesc Internetul pentru a face rezervari sau pentru a cauta informatii despre domeniul hotelier.

Wholesalers - avantajele si dezavantaje de a lucra cu wholesalers, stabilirea pretului, alocarea de camere prin acest sistem etc

ADS (Advanced Distribution System) - beneficii, modul de utilizare al acestui sistem si elementele pe care le cuprinde. Stabilirea pretului (comisionului) pe acest canal, alocare de camere etc

Avantajele oferite de site-ul propriu - solutii si strategii de vanzare, motor de rezervare, stabilirea pretului, interfata/ neinterfatat cu PMS-ul.

Strategii de distributie online - strategii de distributie online a hotelurilor, programe de fidelizare a clientilor si de comunicare online, solutii cheie pentru manageri.

Comunicarea in social media - Tactici pentru o comunicare eficienta in retelele sociale, prin newslettere si site-uri de reducere. Modul de raspuns la feedback-ul negativ dat de un client si modul de interpretare a unui formular de satisfactie.

Dintre vorbitori

Corina Boronea
General Manager YieldPlanet, Romania
Iulian
Beiu
Contracts Manager Romania & Moldova Republic, Hotelbeds
Melania Kantor
Director Revenue Strategy Radisson Blu

 
Stefan
Balaur
Director Operational, Continental Hotels
Andrei
Georgescu
Managing Partner, White Image